Medikal Aqua Cilt Bakımı

Medikal Aqua Cilt Bakımı Nedir?

Medikal Aqua Cilt Bakımı, özel Aqua EX3 cihazının güçlü vakumlama özelliği ile ciltteki kirleri, siyah noktaları ve sebumları emerek cildin derinlemesine temizlenmesini sağlar. Tek kullanımlık başlığı ciltte gezdirilir ve ölü hücrelerin üst tabakadan çıkarılmasını sağlar. Ayrıca Demodex parazitleride bu sayede uzaklaştırılmış olur. Bu parazitler saç kaybı, akne, enfeksiyon gibi istenmeyen problemlere yol açabilmektedirler.

Medikal Aqua Cilt Bakımı Uygulamasının Faydaları Nelerdir?

Cilt temizliği her birey için olmazsa olmaz temel bakımlardandır. Kir, toz ve makyaj artığı ciltten iyi temizlenmediği zaman akne ve siyah nokta oluşumuna sebebiyet verebilmektedir.  Kişinin cilt tipine uygun cilt bakımı yöntemleri ile cilt derinlemesine temizlenirken aynı zamanda beslenir ve yenilenir. Cildin kan dolaşımı hızlandığı için kolajen tetiklenir ve cilt sağlıklı ve canlı bir görünüme kavuşur. Cilt esneklik kazanarak dengeli bir parlaklığa kavuşur. Düzenli cilt bakımı ile kişinin cildi uzun süreli olarak tamamen kirlerden, siyah noktalardan ve sebumlardan arındırılmış olur ve yaş ilerlemesine bağlı olarak oluşan çizgiler ve sarkmalar düzenli cilt bakımı ile engellenebilir.

Medikal Aqua Cilt Bakımı Uygulamasının Süresi ve Aşamaları Nedir?

Cilt bakımı uygulaması ortalam 45 dakika sürmektedir. Ciltteki siyah nokta ve yağ bezeleri yoğun ise işlem süresi 60 dakikayı bulabilmektedir. Uygulamadan önce cilt tipine uygun kremler ve solüsyonlar kullanabilmek için kapsamlı bir cilt analizi yapılır. Cilt yağdan, kirden ve makyaj artıklarından temizlenerek bitkisel peeling için sağlıklı bir yüzey oluşturulur. Bitkisel dermokozmetik ürünlerle hafif bir soyma işlemi ile cilt ölü hücrelerden arındırılır. Buhar terapi ile cildin gözeneklerinin açılması ve cildin yumuşaması sağlanır. Siyah nokta ve yağ butonları ciltten vakumlama ile uzaklaştırıldıktan sonra cilde yüksek frekans verilerek derin dezenfeksiyon sağlanır. Böylece cildin kan dolaşımı hızlanır, ciltte yenilenme ve gözeneklerde sıkılaşma sağlanır. İşlem cilt tipine uygun olarak seçilen besleyici maske uygulaması ile devam eder. Maske ciltte 10-15 dakika bekletilir ve temizlenir. Yoğun vitamin içerikli serum, nemlendirici ve güneş koruyucu krem uygulanarak cilt bakımı işlemi sonlandırılır.

Medikal Aqua Cilt Bakımı Uygulaması Kimler İçin Sakıncalıdır?

13 yaşından büyük kadın-erkek herkese cilt bakımı uygulaması yapılabilmektedir. 18 yaşından küçüklerin yanında velisi olmaması durumunda işlem yapılmaz.

Medikal Aqua Cilt Bakımı Uygulaması Öncesinde ve Sonrasında Dikkat Edilmesi Gerekenler Nelerdir?

Uygulama öncesi makyaj yapılmaması önerilmektedir. Uygulama sonrasında günlük hayata normal bir şekilde devam edilebilir. Ancak cilt bakımı sonrasında ortaya çıkan taze ve yeni cilt dış etkenlere karşı henüz daha korumasız olduğu için işlem sonrasında birkaç gün cildin güneşin zararlı etkilerinden korunması adına güneş koruyucu kullanılmalıdır ve kimyasal ürünlerin temasından kaçınılmalıdır. Uygulama sonrasındaki 3 saat boyunca cilde su değdirilmemeli ve sigara tüketilmemelidir. İşlem yapılan gün boyunca cilde kozmetik herhangi bir ürün sürülmemesi önerilmektedir.

Medikal Aqua Cilt Bakımı Uygulamasının Yan Etkileri Nelerdir?

Cilt yapısına göre hassas ve problemli ciltlerde uygulama sonrasında ciltte geçici kızarıklıklar, küçük şişlikler ve yanma hissi oluşabilmektedir. Ancak kısa süre içinde cilt normale dönmektedir. Cilt bakımı uygulama aşamalarından buhar terapisi cilt altında bulunan yağın yüzeye çıkmasını tetiklediği için nadiren ciltte aknelenme oluşabilmektedir.