G5 Selülit Tedavisi

G5 Nedir?

Selülit ve masaj tedavilerinde kullanılan G5, 7 aparatlı profesyonel bir masaj cihazının adıdır. Bu masaj cihazının temel görevi kan dolaşımına yardımcı olmak, metabolizmanın çalışmasını hızlandırmak ve kas gerginliğini azaltmaktır. G5, titreşim (vibrasyon) yöntemiyle çalışır. Mekanik titreşim dalgaları fizyoterapiye, selülit tedavisine, cilt altı dokularının hareketlendirilmesine ve vücudun şekillendirilmesine destek sağlar.

G5 Uygulamasının Faydaları Nelerdir?

G5, vücuttaki dolaşımın hızlanmasıyla katılaşmış yağları serbest radikallere çevirir ve böylelikle vücuttan idrar yoluyla toksinlerin atılmasını sağlar. Cilt altı dokuların hareketlenmesi sağlanarak, bölgesel incelme için destek sağlanır. Vücut şekillenir ve toparlanır. Spazm ve ağrıların giderilmesinde etkili olmakla beraber vücutta biriken laktik asidin atılmasına yardımcı olur.

G5 Selülit Masajı Hangi Bölgelere Uygulanabilir?

Masaj tüm vücuda uygulanabilmekte ancak kalça, üst bacak, kol, basen bölgelerinde, selülitle mücadele amaçlı daha etkili olarak kullanılmaktadır.

G5 Selülit Masajı Uygulamasının Süresi ve Aşamaları Nedir?

Masaj, konusunda uzman ve bölgesel zayıflama uygulamalarında deneyimli kişiler tarafından uygulanmaktadır. Uygulamayı yapan uzman, işlem yapılacak bölgeye cihazla titreşim vererek, kuvvetli itme uygular. Bu titreşim ve itme kuvveti yağların yakılmasına destek sağlar. Uygulama sırasında zayıflamaya, selülitleri azalatmaya yardımcı kremler, yağlar kullanılabilir. Kişilerin vücutlarının uzman tarafından analiz edilmesine bağlı olarak seans sayısı belirlenir. Seanslar 20 dakikadır ve seans sayısı kişinin cilt yapısına göre değişiklik göstermektedir.

G5 Selülit Masajı Uygulaması Kimler İçin Sakıncalıdır?

Kanama bozukluğu olan kişilere, epilepsi hastalarına, kalp pili taşıyanlara, sinir-kas sistemine ait hastalığı olan kişilere (Eaton Lambert Sendromu, Mystenia Gravis vb.), aktif enfeksiyon ve inflamasyon bulunan bölgelere, son 1 sene içerisinde yüz felci geçirmiş kişilere ve gebelere G5 Selülit Masajı uygulanmamaktadır.

G5 Selülit Masajı Uygulaması Öncesinde ve Sonrasında Dikkat Edilmesi Gerekenler Nelerdir?

İşlem öncesinde aspirin, kas gevşetici, kan sulandırıcı ilaçlar ve alkollü içecekler kullanılmaması gerekmektedir. Uygulama sırasında hafif bir ağrı hissedilecektir. Uygulama sonrasında yumuşatıcı-yatıştırıcı kremler kullanılabilir. Uygulama yapılan bölge güneşten korunmalı ve 3 gün sıcak su ile temas ettirilmemelidir. Uygulama gününden sonra hafif yürüyüşlerle işlem etkililiği desteklenebilir.

G5 Selülit Masajı Uygulamasının Yan Etkileri Nelerdir?

G5 Selülit Masajı yapılan alanda kan dolaşımının artmasına bağlı olarak geçici kızarıklık, geçici kahverengi koyulaşmalar ve morarmalar gözlenebilir. Cilt tipine göre değişmekle birlikte bu komplikasyonlar 5-10 gün içerisinde geçmektedir.