H-100: Gençlik Aşısı Nedir? H-100, vücudumuzda doğal olarak bulunan ancak yaşlanma ile azalan hyaluronik asit ve Glicine, L proline, L Lysine, L Leusin gibi temel amino asit içeriğine sahip patentli bir serumdur.  Türkiye’ de ilk ve tek Mannitol içeren cilt gençleştirme kokteyli olan H100 içerisinde bulunan Mannitol sayesinde Hyaluronic asidin dokudaki ömrünü uzatır. H-100 Uygulaması Hangi Alanlara Yapılır? Yüz, boyun, el üzeri, gıdı ve dekolte bölgelerine uygulama yapılmaktadır. H-100 Uygulamasının Faydaları Nelerdir? İçerdiği mannitol, temel amino asit ve vitaminler sayesinde cildin ihtiyacı olan nemin sağlanması, cildin canlandırılması, cilt kalitesini arttırılması, ciltte oluşan elastikiyet kaybı ve sarkmaların azaltılmasına destek amaçlı kullanılır. Kolajen sentezinin tekrar başlatılmasına katkı sağlayarak kırışıklıkların azalmasına, cilt sarkmasının ve gevşemesinin toparlanmasına destek olur. H-100 Uygulamasının Süresi ve Aşamaları Nedir? Derinizdeki şikayete göre uygulama sıklığı ve süresi, kişiden kişiye değişiklik göstermektedir:
  • Genç ciltler: 2 Seans (14-21 gün)
  • Orta yaşlı ciltler: 2-3 Seans (14-21 gün)
  • Yıpranmış ciltler: 3-5 Seans (7-14 gün)
H-100 Uygulaması Kimler İçin Sakıncalıdır? İşlem yapılacak bölgede aktif yara veya enfeksiyonu olanlara, yüz felci geçirmişlere, kanser hastalarına, şeker hastalarına, kan pıhtılaşma sorunu olanlara ve çoklu ilaç tedavisi gerektiren kalp hastalarına ve gençlik serumu uygulamasına engel teşkil edecek problemi olanlara uygulanmaz. Herpesli (uçuk hastalığı) bölgelerde, prekanseroz cilt lezyonu olanlarda yapılmaz.  Hamilelere, uzman doktorun yazılı onayı ile birlikte uygulama yapılabilir. 18 yaşından küçüklerin yanında velisi olmaması durumunda işlem yapılmaz. H-100 Uygulaması Öncesinde ve Sonrasında Dikkat Edilmesi Gerekenler Nelerdir? İşlem öncesinde aspirin, kan sulandırıcı ilaçlar, alkol kullanılmaması gerekir. İşlemden 1 hafta öncesine kadar glikolik asit içeren kremler kullanılmamalı, kese-peeling gibi cildi soyucu işlemler yapılmamalıdır. Uygulamaya makyajsız gelinmesi önerilir. Uygulama alanına temas edilmemeli. Uygulamadan sonra bir gün süreyle duş alınmamalıdır. Kese, peeling gibi cildi soyacak uygulamalar yapılmamalı, güneşten korunulmalı ve önerilen kremler kullanılmalıdır. H-100 (Gençlik Aşısı) Uygulamasının Yan Etkileri Nedir?  İşlemden sonra kişinin günlük hayatını etkileyecek herhangi bir sakınca yoktur. Karşılaşılabilecek yan etkiler (kızarıklık, kanama, morluk, alerjik reaksiyon, yanma, kaşıntı, ödem) ortalama 5-7 gün içerisinde geçer. Komplikasyon oluşması halinde iyileşme süreci kişinin cilt tipine göre farklılık gösterebilmektedir.